April - mesec zdravega spanja - napovednik

Prvi teden: Kaj lahko storim čez dan, če se dobro naspim?

Oglejte si 9 najbolj tipičnih dnevnih aktivnosti, ki prikazujejo, kaj vse lahko storite čez dan, če se dobro naspite, ter kako se lahko stvari odvijajo, če nam zmanjka energije že na polovici dneva.

Se bolj vidite na levi ali desni strani?

Jutranje pitje kave

Kavo spijemo zato, ker nam to predstavlja nek jutranji ritual, ki se mu ne moremo upreti zaradi odličnega vonja ne pa poživljajočega učinka.

Vase zlijemo skodelico kave, da sploh lahko začnemo ’’funkcionirati’’.

Dobra volja

Smo boljše volje, ne nergamo in lažje zgladimo konflikte.

Smo nejevoljni, prepirljivi in razdražljivi, nasplošno pa se težko izognemo konfliktom.

Jutranja prometna konica

Kolona avtomobilov na cesti nam ne predstavlja večje obremenitve.

Že jutranja prometna konica nas spravi v slabo voljo!

Organiziranost v službi

V službi smo bolj organizirani, aktivnejši in hitreje opravimo naloge.

V službi se ne zberemo, naloge niso najboljše opravljene.

Čas za družino

Ko pridemo iz službe z zanosom opravimo še domače opravke in gremo na svež zrak.

Ko pridemo domov se zleknemo na kavč, le z muko postorimo nujne opravke in gremo nazaj ležat kljub lepemu vremenu.

Druženje s prijatelji

Dnevne opravke si premišljeno razdelimo in ohranjamo ravnovesje.

Drvimo skozi opravke, naložimo si preveč dela, povzročamo še dodaten stres, to pa se lahko hitro izrazi v pregorelosti telesa in bolezni.

Nasmeh na obrazu

Na ustih se nam skozi cel dan riše nasmeh in le redkokdaj nas spravi v zelo slabo voljo.

Nergamo in gremo že sami sebi na živce.

Športna aktivnost

Imamo energijo za športno aktivnost.

Ležimo na kavču in se nam nič ne da.

Hrana pred spanjem

Ker smo se zbudili z dovolj energije za nov dan, ne pomislimo na slane ali sladke prigrizke, ki bi spodbudili raven energije.

Zaradi pomanjkanja energije hitreje poprimemo po čipsu, čokoladi in drugi nezdravi hrani, ki nam daje hiter občutek energije.

 

Spremljajte nas tudi prihodnji teden! Pisali bomo o tem, kako na vaš spanec vplivata ležišče in vzglavnik. Je za vašo hrbtenico boljše trdo ali mehko ležišče, debelejši ali tanjši vzglavnik? Več o tem, boste izvedeli kmalu.

Mesec zdravega spanja - vabilo v salon