Med bolj pomembne dogodke v Spalnem centru Maremico sodijo tudi razni sejmi, na katerih skozi leta aktivno sodelujemo. Sejmi pa ne predstavljajo le odlične priložnosti, da pokažemo naše inovativne izdelke širši javnosti – za nas namreč igrajo malo večjo vlogo.
Zakaj je udejstvovanje na sejmih velikega pomena za Maremico in kakšno vlogo igra pri pripravah in izvedbi marketinški oddelek, smo se tokrat pogovarjali z našo tričlansko marketinško ekipo.
Na sejmih razstavljamo že od samega začetka
»Na sejmih sodelujemo že od kar pomnim,« je začela pogovor Saša, vodja marketinga v Maremicu. »So zelo pomembni za našo predstavitev in prepoznavnost, saj le tako približamo izdelke širši javnosti. Trenutno sodelujemo na treh glavnih sejmih v Sloveniji – na sejmu Dom, Ambient in še na Mednarodnem obrtniškem sejmu v Celju.«
Dodala je, da se pojavljamo tudi na manjših sejmih in dogodkih, odkar je na tržišče stopila Leticia pa tudi v tujini. Ker postaja Leticia vedno bolj prepoznavna v mednarodnih vodah, jo pogosto razstavljamo na sejmih v Bruslju in v Kolnu. »So pa ti sejmi namenjeni bolj poslovnim partnerjem, medtem ko želimo v Sloveniji naše izdelke približati zlasti končnim uporabnikom,« je še pojasnila Saša.
»Skrito delo« marketing ekipe
Bistvena želja podjetja je, da bi na sejmih približali izdelke vsem, ki si želijo dobro spati. Želja po kakovostnem spancu je namreč ključna pri kupcih, saj želimo, da najdejo z našo pomočjo svoje popolno ležišče.
Tukaj prične s svojim delom marketinška ekipa.
»Že od nekdaj sodelujemo s prodajo,« je pričela pojasnjevati Saša. »Mi urejamo stvari pred sejmom, prodajna ekipa pa poskrbi, da med sejmom teče vse brezhibno.«
Med drugim marketinški oddelek ureja razne detajle, kot so urejenost razstavnega prostora, skupaj s prodajno ekipo pa določijo dotične sejemske ugodnosti, akcije in razstavljene eksponate.
Tukaj pa se vloga marketinga še ne konča. Pred sejmom skrbijo predvsem za informiranje ciljne skupine o sejmu. To pa sicer ni tako preprosto, kot se morda sliši.
»Poleg drugega dela poskrbimo za celoten vizualni izgled. Najbolj pomembno pa je, da ciljni skupini jasno pokažemo, kje in kdaj nas najdejo,« je razložila Manca, ki skrbi za vizualno podobo sejma. »Tudi med sejmom smo aktivne, saj moramo sprejmljati dogajanje in biti ažurne na družbenih omrežjih. Pogosto priskočimo na pomoč tudi na kraj dogodka,« je nadaljevala Saša. Vse tri so se tudi strinjale, da je za uspešno uporabljeno delo ključna dobra organizacija in timsko delo.
Najpomembnejši je ekipni duh
Da bi najbolje razložila dinamiko kolekiva, je Saša kratko in jedernato pojasnila, da smo v Maremicu vsi »ekipa, ki si medsebojno pomaga.« Ne glede na to, ali si monter, delaš v prodaji oziroma v marketingu, zmeraj ima vsak priložnost sodelovati na sejmu ter se preizkusiti v vlogi svetovalca za vrhunski spanec. »Ne delimo se na MI proti VAM, vedno vsi sodelujemo.« Adelaida je še dodala, da močen ekipni duh povezujejo skupne vrednote in ponotranjena kulturna spanja, katero vsi zagovarjamo.
Smo drugačni od konkurence
Med pogovorom o nalogah in podvigih smo se še dotaknili ključnih izzivov, s katerimi se ekipa med sejmi najpogosteje srečuje. Sicer velik izziv predstalja predvsem predstavitev ponudbe in izdelkov na način, ki bo privlačen za uporabnike. »Ključni izziv, a hkrati naša prednost,« je izpostavila Saša, »pa je sposobnost razlikovanja od konkurence.« V morju ponudnikov, ki zagovarjajo (naj)nižjo ceno, smo se odločili, da bomo uporabniku raje ponudili korist. Bolj kot na ceno, se mi osredotočamo na kvaliteto.
Na koncu je Saša še vse povzela: »Nočemo samo prodajati naših ležišč. Naša poglavita želja je, da naši uporabniki dobro spijo. Naše poslanstvo pa je zagotoviti uporabnikom dober spanec.«
Sejmi so priložnost, da uporabnik najde vse kar išče
Seveda so sejmi odlična priložnost za vsakega proizvajalca, da pokaže svoje izdelke večji množici ljudi. Kakšno korist pa sejmi prinašajo obiskovalcem? Po Mancinih besedah so sejmi odločna priložnost, da se obiskovalci spoznajo z najaktualnejšimi trendi, Saša pa je še dodala, da lahko na sejmih vsak najde točno to, kar išče.