Monika Adrinek je vodja prodaje v Spalnem centru Maremico. Stranke spremlja od prvega obiska v salonu, do montaže vodne postelje na domu in morebitnih servisov, do zamenjave ’staro za novo’. Z njo smo se pogovarjali o trenutnih trendih na področju vodnih postelj, kakšne barve in modeli so trenutno ’’in’’, kaj vpliva na odločitev stranke o nakupu določenega modela …
Kakšne trende opažate v zadnjih letih? Je v zadnjem letu kaj posebej izstopalo?
Kupci so se od začetkov našega podjetja zelo spremenili. Na to seveda vpliva celotno dogajanje v naši družbi, novosti tukaj in tam. S sodelavkami opažamo predvsem povečano povpraševanje po višjih posteljah in posteljah večjih dimenzij. Zdi se mi, da se o višini postelje včasih sploh ni toliko govorilo, sedaj pa jo kupci zelo izpostavljajo – pri višji postelji je leganje in vstajanje iz postelje veliko lažje. Pri nas ponujamo postelje tudi do višine 72 cm. Ponujamo pa vse dimenzije od širine 90 do 200 cm ter dolžine do 220 cm.
V zadnjem letu so vsekakor izstopale oblazinjene postelje BoxSpring, ki smo jih javnosti predstavili še leto poprej, lani pa so dobile veliko pozornosti. Gre za v Sloveniji izdelane oblazinjene postelje, pri katerih sami izbirate barvo, barvne kombinacije in material, v katerega boste oblekli svojo posteljo.
Kateri model vodne postelje Lectus so kupci v lanskem letu največkrat izbrali?
To je pa zagotovo model Verona. Verona navdušuje zaradi odličnih lastnosti, kot so trpežna in debela prevleka ležišča, prevleka Air-Tex, antibakterijska obdelava prevleke, …
V vašem salonu so na voljo tudi posteljni dodatki. Kakšne vzglavne stranice so zdaj najbolj prodajane?
V našem salonu kupci največkrat izberejo stranici Sono in Sono Retro. Gre za enako zelo preprosto vzglavno stranico, ki ji v Retro izvedbo dodamo všite gumbe. Zelo priljubljena je tudi vzglavna stranica Luxuria, ki deluje zelo elegantno. Je prešita in na voljo v 5 barvah, med njimi tudi v srebrni in zlati. Več vzglavnih stranic si lahko pogledate tukaj.
Izbira postelje je včasih lahko zelo težaven proces. Na kaj se kupci ob tem opirajo?
Ja, res je. Največkrat kupci ob izbiri razmišljajo o že obstoječem pohištvu v spalnici – torej izbirajo take kose, ki se bodo lahko barvno in stilno prilagajali celotnemu izgledu spalnice; potem je pomemben seveda tudi lasten okus in morebitni trenutni estetski trendi. V zadnjem času pa čedalje več kupcev v ozir vzame tudi nasvete arhitekta.
Katere barve prevladujejo?
Pri blagu so najbolj priljubljeni naravni, bež in zemeljski odtenki. Pri lesu se odločajo za belo, sivo in kremno barvo ter naravni hrast.
Prodaja vodnih postelj se vsako leto povečuje. Čemu pripisujete porast?
Še vedno največ velja priporočilo od naših strank. Vsi vemo, da bomo izdelku bolj prisluhnili, če nam bo nekdo bližnji povedal, da ima z njim pozitivno izkušnjo. Vsekakor pa pri nas velja porast pripisati tudi odličnemu izdelku. Vodna postelja Lectus je zelo dober in kakovosten izdelek, stranke dobijo to, kar pričakujejo in jim mi obljubimo.
Kakšno pa je znanje Slovencev o vodnih posteljah? Pridejo v salon že z veliko znanja ali je potrebna daljša razlaga?
V zadnjem času smo se navadili, da vse ’poguglamo’ :). Tudi tukaj je podobno. Skoraj vsak si vnaprej pogleda ponudbo na spletu, vseeno pa je daljša razlaga zelo dobrodošla. Predvsem okrog tehničnih vprašanj – npr. kako vzdrževati posteljo, kako je s selitvijo, …
Še vedno opažate kaj skepticizma okrog vodnih postelj? Zakaj prihaja do tega?
Vodne postelje letos slavijo 50 let, odkar jih je v moderni izvedbi na tržišče postavil Američan Charlie Hall. Določen delež strank, vendar bistveno manj kot pred časom, ima še vedno kakšen pomislek, ki ga je potrebno razrešiti, razložiti, odpraviti. Določene stvari se s časom zakoreninijo v glavah in potem ustno prehajajo naprej med ljudi – običajno med takimi, ki še niso spali na vodni postelji, ampak so to samo nekje slišali. To nam ne predstavlja težave in z veseljem ob obisku v salonu pokažemo realno plat izdelka.